Τετάρτη, 27 Ιανουαρίου 2016

ΚΑΝΕ ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΛΑΜΠΕΙ.

8 τροφές που κάνουν το δέρμα να λάμπει

Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να κάνετε για να είναι το δέρμα σας υγιές είναι η επιλογή των σωστών τροφών.

Πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι είναι η πηγή της νιότης για το δέρμα. Μια έρευνα δείχνει πως το τσάι είναι πλούσιο σε πολυφαινόλες, που επαναδραστηριοποιούν τα νεκρά κύτταρα.
Το πράσινο τσάι κάνει το δέρμα πιο ελαστικό, πιο λείο και ενυδατωμένο. Οι ερευνητές διαπίστωσαν επίσης ότι το τσάι αυξάνει την ροή του αίματος και του οξυγόνου στο δέρμα. Για να ενισχύσετε την αντιγηραντική δράση του τσαγιού, επιλέξτε να ρίξετε μερικές σταγόνες από λεμόνι μέσα στην κούπα σας. Το λεμόνι αυξάνει την ποσότητα των αντιοξειδωτικών στο σώμα που είναι σε θέση να απορροφηθούν από το πράσινο τσάι.

Σολομός

Οι τροφές πλούσιες σε Ω3 λιπαρά, όπως ο σολομός, οι σαρδέλες, καθώς και το λινέλαιο, έχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, που μειώνουν τους ερεθισμούς του δέρματος και ενυδατώνουν το δέρμα. Τα στοιχεία που έχει το κρέας του σολομού έχει αποδειχθεί πως βελτιώνει την ελαστικότητα του δέρματος και δίνει μια υγιή λάμψη.

Φιστίκια Βραζιλίας

Για την αντιμετώπιση ενός κουρασμένου και χαλαρού δέρματος, δοκιμάστε να φάτε τροφές σε σελήνιο. Μια τροφή πλούσια σε σελήνιο είναι τα φιστίκια Βραζιλίας, καθώς και στον τόνο και στα μανιτάρια. Το σελήνιο διατηρεί την ελαστικότητα της επιδερμίδας και καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες, οι οποίες βλάπτουν τα κύτταρα και επιταχύνουν την γήρανση.

Σπανάκι

Το σπανάκι είναι πλούσιο σε Βιταμίνη C, που βοηθά στην ανάπλαση του φυσικού κολλαγόνου και κρατά το δέρμα σφριγηλό και απαλλαγμένο από λεπτές ρυτίδες. Την ίδια ενίσχυση στο δέρμα δίνει επίσης το κατσαρό λάχανο και τα σέσκουλα, τα οποία περιέχουν πολύ νερό κι ενυδατώνουν σε διάρκεια την επιδερμίδα.

Καρύδια

Τα καρύδια είναι πλούσια σε μαγνήσιο, το οποίο βοηθά στην ροή του αίματος και τους ερεθισμούς και δίνει μια υγιή όψη στην επιδερμίδα.

Ακτινίδιο

Το ακτινίδιο είναι ένα μικρό πράσινο θαυματουργό φρούτο, αφού δίνει στον οργανισμό πολλά ωφέλιμα στοιχεία. Το ακτινίδιο είναι από τις πιο πλούσιες τροφές σε Βιταμίνη C και έρευνες έχουν δείξει πως γυναίκες που το έχουν εντάξει στην καθημερινή τους διατροφή έχουν πιο νεανικό δέρμα, με λιγότερες ρυτίδες και λιγότερη ξηρότητα.

Μάραθος

Χρησιμοποιείται πολύ στην μεσογειακή διατροφή, η οποία φημίζεται για τις ευεργετικές της ιδιότητες. Ο μάραθος είναι φυσικό διουρητικό, άρα βοηθά στην μείωση του πρηξίματος που προέρχονται από κατακράτηση υγρών. Επίσης έχει αντιφλεγμονώδεις δράσεις και είναι πλούσιος σε Βιταμίνη Α. Επιπλέον καταπραΰνει τους ερεθισμούς και τις ξηροδερμίες του δέρματος, ακόμα κι αν αυτές προέρχονται από χρόνιες δερματικές παθήσεις.

Νερό  

Τελευταίο αλλά σημαντικότερο, το νερό συμβάλλει με τον πιο απλό τρόπο στην ενυδάτωση του δέρματος, στην ελαστικότητα και στην ανθεκτικότητα του. Ο επιστημονικός κόσμος υποστηρίζει πως η συχνή ενυδάτωση του οργανισμού με νερό μας κάνει να φαινόμαστε πιο φρέσκοι και πιο ξεκούραστοι, ακόμη κι αν έχουμε μια δύσκολη μέρα.


Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΣΙΩΝ ΑΛΗΘΕΥΕΙ....

Τα « Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών » (Πρόκειται για κείμενα των Ιουδαίων (Illuminati-Πεφωτισμένων) τα οποία αποκαλύφθηκαν το ...